Ben jij een communicatief goudhaantje of een ster in fondsenwerving? Bij het Leger des Heils vind je uiteenlopende functies in communicatie, marketing of fondsenwerving. Zet je communicatietalent in voor het goede doel en geef het Leger des Heils een boost!

Als redacteur zorg je dat iedere maand de beste artikelen te lezen zijn op onze online platforms of in Kans of Strijdkreet. Je kunt goed schrijven en weet hoe je ijzersterke middelen maakt, maar kunt ook in strategie meedenken. Hoe zorgen we voldoende naamsbekendheid? Of geef je onze landelijke collecteweek een boost? Misschien ben je goed met websites, social media, online marketing? Op jouw manier draag je bij aan de zichtbaarheid van het Leger des Heils.

Creatieve invalshoeken

Je werkt in een levendig, collegiaal team van communicatiecollega’s verspreid over het hele land. Een website, folder of andere uiting nodig? Tekst, vormgeving, fotografie: jij regelt het. En hoe. Je komt met creatieve invalshoeken en zorgt ervoor dat het voldoet aan de stijl- en kwaliteitseisen van het Leger des Heils.

Werken aan een sterk merk

Het Leger des Heils is een grote organisatie. Je bent daarom een spin in het web, onderhoudt contact met andere afdelingen, verschillende stichtingen of locaties, zodat alle communicatie op elkaar is afgestemd. Zo zorg je met je collega’s voor een uniforme, professionele uitstraling en bouw je mee aan een merk om trots op te zijn!

Onze collega's