Ben jij nauwkeurig, betrouwbaar en klantgericht? Zet je administratieve talent in voor het Leger des Heils en zorg ervoor dat op kantoor alles op rolletjes verloopt. Dankzij jou kunnen je collega’s onbezorgd hun werk doen!

Als managementassistent of secretaresse ondersteun je jouw team of afdeling op administratief gebied. Je zet de punten op de i en bent in sommige functies ook het visitekaartje van onze organisatie. Je bent dus representatief, communiceert duidelijk en vriendelijk.

Je werkt nauwkeurig en bent één met je computer. Je hebt kennis en ervaring in administratieve processen (bij voorkeur in de zorg of maatschappelijk werk) en hebt visie op hoe het beter en efficiënter kan. Je werkt zelfstandig, bent dienstverlenend en klantgericht. Je collega’s laten met een gerust hart werk aan je over.

Jij regelt het

Dankzij jou kunnen je collega’s nog meer en beter zorg verlenen aan mensen zonder helper. Je faciliteert en organiseert alles wat er nodig voor een succesvolle vergadering. Maar ook notuleren, het afhandelen van inkomende post en telefoontjes, en het ordelijk beheren van dossiers is voor jou gesneden koek. En je maakt afspraken met leveranciers, houdt voorraden bij en laat storingen verhelpen.

En in een leidinggevende functie stuur je secretariële medewerkers aan op jouw afdeling. Dat betekent regelmatig functionerings- en beoordelingsgesprekken, maar ook het bespreken van loopbaanperspectieven en het geven van inhoudelijke aanwijzingen.

Check onze vacatures en ontdek hoe je met jouw overzicht en structuur een stevige basis legt voor onze zorg.